دیدار معاون امور شعب بانک سپه استان با مدیر عامل شرکت فولاد بام ماهان

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد بام ماهان، جناب آقای اکبری معاون امور شعب بانک سپه استان مازندران و باهمراهی سرکار خانم اشکان مشاهی رئیس شعبه بانک سپه شهرستان بابلسر با مهندس صابر حسین پور  مدیر عامل شرکت فولاد بام ماهان دیدار و در خصوص مسائل مالی فی ما بین بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار ابتداء مهندس حسین پور ضمن خوش آمدگویی به جناب آقای اکبری  از تعامل مطلوب فی ما بین بانک سپه و شرکت فولادبام ماهان ابراز خرسندی و استقبال کرد . در این دیدارمعاون امور شعب بانک سپه استان مازندران  گفت: امیدوارم در راستای حمایت از تولید در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها با توجه به آئین نامه ها و دستورالعمل های بانک بتوانیم در زمینه ی تامین مالی و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی گام موثر برداشته و در نهایت نسبت به تحقق اهداف شرکت نیز مفید و موثر باشیم.

مهندس حسین پور ضمن  تشکر از استقبال بانک سپه از  همکاری با مجموعه فولاد بام ماهان در  تحقق شعار سال فرمودند  : مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه مدیریت موفق بانک سپه، در زمینه پیش برد اهداف این شرکت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان دوام عزّت و سلامت و تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار را در مجموعه بانک سپه مسئلت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *