فروش گچ برگ و تایل بابل و بابلسر

درباره گچ برگ و تایل و کاربردهای آن چه می دانید؟ امروزه عموم مردم در ساختمان سازی روش ها و مصالح جدید را به روش های سنتی ترجیح می دهند و ساختمان سازی روز به روز در حال افزایش است. نکته مهم در این رابطه این است که چه روش ها و مصالحی را به کار بگیریم تا علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی هم داشته باشد. امروزه در نمای داخلی ساختمان و مراکز تجاری و اداری از گچ برگ و تایل که متریالی جدید و به روز می باشد استفاده می کنند.

برای خرید گچ برگ به این صفحه مراجعه کنید

شرکت فولاد بام ماهان، فروش گچ برگ و تایل بابل، فروش گچ برگ و تایل بابلسر

گچ برگ و تایل

گچ برگ و تایل گچی که از خانواده محصولات گچی می باشد کارایی و عمومیت بسیاری پیدا کرده است و در بیشتر شهرهای ایران تولید و به فروش می رسد. این صفحات پیش ساخته یکی از الزامات اساسی در سیستم ساخت و ساز خشک می باشد که جایگزین فوق العاده ای برای گچ کاری و مصالح گچی که برای ترمیم و سفید کاری دیوارها از آن استفاده می شد، می باشد. این محصول در سراسر جهان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و تولید کنندگان گچ برگ و تایل گچی در ایران توانسته اند نمونه های زیبا با طرح و مدل های مختلفی را به سایر کشورها صادر کنند. در متن زیر ضمن آشنا و معرفی کامل صفحات پیش ساخته گچی و تایل گچی به کاربردها و مزایای آن نیز می پردازیم تا استفاده کنندگان با آگاهی کامل از مشخصات محصول آن را انتخاب کنند.

شرکت فولاد بام ماهان، فروش گچ برگ و تایل بابل، فروش گچ برگ و تایل بابلسر

گچ برگ و تایل چیست؟

یکی از محصولات گچی که در صنعت ساختمان استفاده فراگیری پیدا کرده است، گچ برگ و تایل می باشد. ساختار این محصول با داشتن هسته ی گچی و پوشش سلولزی از جنس کاغذ کرافت تشکیل شده است. گچ برگ ها با ابعاد ۱۰۰۰ تا ۱۲۵۰ میلی‌متر و ضخامتی بین ۵/۹ تا ۲۵ میلی‌متر تولید می شوند. وزن این گچ برگ ها با توجه به مواد اولیه و مواد افزودنی به آن متفاوت می باشد و چیزی حدود ۷۵۰ تا ۹۵۰ کیلوگرم می باشد امروزه مواد مخصوصی به گچ برگ ها اضافه می شود تا وزن آن ها را کاهش دهند.

شرکت فولاد بام ماهان، فروش گچ برگ و تایل بابل، فروش گچ برگ و تایل بابلسر

انواع گچ برگ و تایل

همان‌طور که گفتیم گچ برگ و تایل در ضخامت ها و ابعاد متفاوت ساخته می شوند اما از لحاظ نوع کاربردشان به چهار دسته ی زیر طبقه بندی می شوند. که هر کدام از آن ها از لحاظ ابعاد هندسی، نوع لبه، وزن، پایداری در مقابل رطوبت و فشار و مقاومت تقسیم بندی می کنند.

گچبرگ یا صفحات روکشدار گچی ساده:

مشخصه بارز این صفحه ها این است که سطح و لبه طولی آن ها توسط کاغذ یا مقوای محکمی پوشیده شده است. موارد استفاده ی این گچ برگ دیوارهای جداکننده، پوشش دیوارهای سنتی و سقف کاذب می باشد.

گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت:

گچ و کاغذ استفاده شده در این گچ برگ ها توسط مواد مقاوم در برابر رطوبت ترکیب شده است و برای مکان هایی که در معرض رطوبت قرار می گیرند مانند حمام، دست‌شویی و آشپزخانه مناسب می باشد.

صفحات مقاوم در برابر آتش:

گچ به کار رفته در تولید این گچ برگ ها با الیاف فایبر گلاس ترکیب شده است تا در معرض آتش مقاومت کافی را داشته باشد‌. از مهم‌ترین کارایی های این محصول پوشش دیوارهای سنتی، دیوارهای جداکننده، پوشش ستون و تیرهای فلزی و بتنی و … می باشد.

گچ برگ های مقاوم در برابر رطوبت و آتش:

این محصول که در ترکیبات آن از مواد مقاوم در برابر رطوبت و الیاف فایبر گلاس استفاده شده است در تمامی مکان ها کارایی دارد.
از انواع تایل های گچی مورد استفاده در ساخت و سازها شامل تایل ساده و تایل اکوستیک می باشد. که تایل های ساده در دو نوع ساده و رنگی در طرح های متفاوت وجود دارد.

شرکت فولاد بام ماهان، فروش گچ برگ و تایل بابل، فروش گچ برگ و تایل بابلسر

کاربرد گچ برگ و تایل

از مهم‌ترین کاربردهای گچ برگ و تایل در صنعت ساختمان سازی می توان به مواردی نظیر دیوارهای جداکننده، پارتیشن، سقف کاذب، سقف های ساده و دکوراتیو، تزیین سقف تالارها، ساختمان های بزرگ، پارکینگ ها، فضاهای اداری و تجاری و … می توان نام برد.

شرکت فولاد بام ماهان، فروش گچ برگ و تایل بابل، فروش گچ برگ و تایل بابلسر

مزایای گچ برگ و تایل

از مهم ترین مزایای گچ برگ و تایل می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• اجرا و ساخت تایل های گچی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
• برای این کار نیاز به زیر سازی خاصی نیست.
• عدم نیاز به گچ و خاک
• گچبرگ ها عایق حرارتی و صوتی هستند.
• استحکام این محصولات بسیار بالا می باشد.
• اضافه شدن فضای مفید در ساختمان ها
• هزینه اجرای این متریال ها بسیار پایین است.
• ضایعات ساختمانی و مصرف رنگ به حداقل می رسد.
• وزن پایین این پانل ها با مزیت کم کردن وزن ساختمان، کاهش میزان مصرف میلگرد و بتون مصرفی در سازه همراه است.
• عدم نیاز به مصالحی نظیر گچ، سیمان، ماسه و …
• در صورت خرابی هر کدام از تایل های گچی به راحتی می توان فقط قسمت آسیب دیده را تعویض کرد.

شرکت فولاد بام ماهان، فروش گچ برگ و تایل بابل، فروش گچ برگ و تایل بابلسر

فرآیند تولید گچبرگ و تایل

برای تولید گچ برگ و تایل ابتدا پودر گچ را با آب و مواد دیگری نظیر چسب مخلوط می کنند تا دوغاب گچ به دست بیاید. در مرحله بعد دوغاب گچ را بر روی مقوای کرافت به ضخامت۶/۰ و وزن ۳۰۰ تا ۳۵۰ گرم در هر متر مربع که در روی نوار متحرکی قرار گرفته و به صورت مداوم حرکت می کند، می ریزند هم‌زمان که این عمل انجام می شود رول ورق مقوایی دیگری را بر روی دوغاب قرار می دهند و آن را از بین غلتک شکل دهنده عبور می دهند تا فرم لبه، ضخامت موردنیاز و عرض گچ برگ به دست آید. پس از این مراحل که تایل گچی تقریباً آماده شده مشخصات آن را بر روی آن چاپ می کنند. در مرحله ی بعدی ورقه های گچی را در طول های دلخواه برش می زنند و برای اینکه آب اضافه گچ خارج شود و گچ برگ کاملاً خشک شود از یک خشک کن مداوم تونلی با سیستم انتقال غلتکی و سیستم ورود خروج اتوماتیک استفاده می کنند و در پایان محصول را بسته بندی و برای عرضه آماده می کنند.

شرکت فولاد بام ماهان، فروش گچ برگ و تایل بابل، فروش گچ برگ و تایل بابلسر

قیمت و نحوه فروش گچ برگ و تایل

فروش گچ برگ و تایل به چندین شیوه ممکن انجام می شود. این محصول با برندهای متنوعی در بازار عرضه می شود و هر برند علاوه بر داشتن نمایندگی های فروش حضوری با داشتن سایت های رسمی فروش محصولات خود را عرضه می کنند. اما بیشتر افراد هم مستقیماً از خود کارخانه محصول خود را خریداری می کردند که قیمت پایینتری به دلیل حذف واسطه ها دارد.
برای اطلاع از قیمت دقیق گچ برگ و تایل گچی می توان در فروشگاه های اینترنتی لیست قیمت محصول را مشاهده کرد. قیمت تایل گچی و گچ برگ بر طبق معیارهایی نظیر کیفیت، برند، مواد اولیه، روکش پانل های گچی، نوع تایل و نحوه فروش بستگی دارد. قیمت های موجود در لیست فروش این محصول بر حسب متر مربع و با توجه به قیمت های کارخانه به روز می شود. اگر محصول تمام استانداردهای لازم را رعایت کرده قطعاً از کیفیت بالا و قیمت بالاتری نسبت به طرح های ساده و معمولی دارد.

شماره تماس:

آدرس صفحه اینستاگرام:

foladbam_mahan

آدرس صفحه آپارات:

https://www.aparat.com/foladbam_mahan

منبع : شرکت فولاد بام ماهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *